Δημήτρης Καμπόσος: Καλή σχολική χρονιά σε όλες τις μαθήτριες και τους μαθητές!

Αγαπητοί μαθητές , γονείς και εκπαιδευτικοί,

Μια πρωτόγνωρη έναρξη σχολικής χρονιάς σήμερα! Μπορεί τα χαμόγελα να είναι κρυμμένα κάτω από μια μάσκα όμως η χαρά για το αντάμωμα με φίλους, συμμαθητές και δασκάλους δεν κρύβεται.

Με δυσκολίες ξεκινά φέτος το μονοπάτι της γνώσης, όμως με σύνεση , δύναμη και επιμονή θα τα καταφέρουμε.

Είμαστε όλοι μαζί σε αυτήν την δυσκολία που περνάει η ανθρωπότητα. Εύχομαι σε παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς να έχουν υγεία και να έχουν αγαστή συνεργασία, σε αυτούς τους περίεργους καιρούς που ζούμε.

Καλή σχολική χρονιά

Δημήτρης Καμπόσος
Δήμαρχος Άργους – Μυκηνών

Online χρήστες: 196

Αυτά που... παίζουν!