Ξεκινά η διαδικασία αιτήσεων
Στην προκήρυξη τεσσάρων νέων θέσεων ειδικευμένων ιατρών του κλάδου Ε.Σ.Υ. προχωρά το Γενικό Νοσοκομείο Αργολίδας, ενισχύοντας την Αποκεντρωμένη Οργανική Μονάδα του Ναυπλίου με προσωπικό σε κρίσιμες ειδικότητες.
Την ανακοίνωση έκανε ο Αναπληρωτής Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Αργολίδας, Θοδωρής Βασιλόπουλος, γνωστοποιώντας τις θέσεις που προκηρύσσονται επί θητεία για την κάλυψη αναγκών της νοσηλευτικής μονάδας του Ναυπλίου.
Συγκεκριμένα, οι θέσεις που προκηρύσσονται είναι οι εξής:
Μία θέση Εσωτερικής Παθολογίας βαθμού Επιμελητή Β΄
Μία θέση Παιδιατρικής βαθμού Επιμελητή Α΄
Μία θέση Παιδιατρικής βαθμού Επιμελητή Β΄
Μία θέση Ωτορινολαρυγγολογίας (ΩΡΛ) βαθμού Επιμελητή Β΄




































