Ενισχύεται με νέους γιατρούς το Νοσοκομείο Ναυπλίου

Ξεκινά η διαδικασία αιτήσεων

Στην προκήρυξη τεσσάρων νέων θέσεων ειδικευμένων ιατρών του κλάδου Ε.Σ.Υ. προχωρά το Γενικό Νοσοκομείο Αργολίδας, ενισχύοντας την Αποκεντρωμένη Οργανική Μονάδα του Ναυπλίου με προσωπικό σε κρίσιμες ειδικότητες.
Την ανακοίνωση έκανε ο Αναπληρωτής Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Αργολίδας, Θοδωρής Βασιλόπουλος, γνωστοποιώντας τις θέσεις που προκηρύσσονται επί θητεία για την κάλυψη αναγκών της νοσηλευτικής μονάδας του Ναυπλίου.
Συγκεκριμένα, οι θέσεις που προκηρύσσονται είναι οι εξής:
  • Μία θέση Εσωτερικής Παθολογίας βαθμού Επιμελητή Β΄
  • Μία θέση Παιδιατρικής βαθμού Επιμελητή Α΄
  • Μία θέση Παιδιατρικής βαθμού Επιμελητή Β΄
  • Μία θέση Ωτορινολαρυγγολογίας (ΩΡΛ) βαθμού Επιμελητή Β΄
Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων θα πραγματοποιηθεί ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας του Υπουργείου Υγείας στη διεύθυνση esydoctors.moh.gov.gr.
Η προθεσμία ξεκινά στις 25 Μαΐου 2026 στις 12:00 το μεσημέρι και ολοκληρώνεται στις 15 Ιουνίου 2026 επίσης στις 12:00 το μεσημέρι.
Η ενίσχυση του Νοσοκομείου Ναυπλίου με νέους ιατρούς θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για τη βελτίωση της λειτουργίας των κλινικών και την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας προς τους πολίτες της Αργολίδας και της ευρύτερης περιοχής.
Δείτε εδώ την προκήρυξη

Online χρήστες: 1,155

Αυτά που... παίζουν!