«Λίφτινγκ» σε ορεινούς δρόμους του Άργους

Παρεμβάσεις σε Γυμνό, Τζιρίστρα και Νεοχώρι

Σε εξέλιξη βρίσκεται το πρόγραμμα βελτίωσης των υποδομών του Δήμου Άργους-Μυκηνών, με τα συνεργεία να πραγματοποιούν παρεμβάσεις σε τοπικές κοινότητες με στόχο την αναβάθμιση του οδικού δικτύου και την ασφαλέστερη μετακίνηση των κατοίκων.
Το τελευταίο διάστημα ολοκληρώθηκαν εργασίες στο Γυμνό και την περιοχή της Τζιρίστρας, όπου έγιναν ασφαλτοστρώσεις και αποκαταστάσεις φθορών σε δρόμους που παρουσίαζαν προβλήματα από τη μακροχρόνια χρήση.
Αντίστοιχα, στο Νεοχώρι παραδόθηκε ανακαινισμένο τμήμα του κεντρικού δρόμου του οικισμού, σε σημείο που για χρόνια παρέμενε με παλιά και φθαρμένη τσιμεντένια επιφάνεια, προκαλώντας δυσκολίες στην καθημερινή διέλευση οχημάτων και πεζών.
Οι συγκεκριμένες παρεμβάσεις εντάσσονται στον ευρύτερο σχεδιασμό της δημοτικής αρχής για τη σταδιακή αναβάθμιση των υποδομών σε όλες τις κοινότητες του Δήμου, δίνοντας έμφαση σε έργα που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής και ενισχύουν την οδική ασφάλεια.
Το πρόγραμμα εργασιών συνεχίζεται και σε άλλες περιοχές, με στόχο την αντιμετώπιση χρόνιων προβλημάτων και την κάλυψη αναγκών που έχουν καταγραφεί από τις τοπικές κοινωνίες.

Online χρήστες: 1,085

Αυτά που... παίζουν!