Συλλήψεις στο Κρανίδι: Ήθελαν να πιούν τα τσιγάρα τους… αλλά τελικά δεν πρόλαβαν!

Τους έπιασαν στο Κρανίδι με τσιγαριλίκια

Στα χέρια των αστυνομικών του Αστυνομικού Τμήματος Ερμιονίδας βρέθηκαν το πρωί της Δευτέρας 25 Μαΐου ένας 24χρονος και μία 32χρονη στο Κρανίδι, καθώς διαπιστώθηκε ότι κατείχαν ποσότητα κάνναβης.
Σύμφωνα με την Ελληνική Αστυνομία, οι δύο συλληφθέντες κατείχαν από κοινού μικροποσότητα κάνναβης, καθώς και δύο αυτοσχέδια τσιγαριλίκια κάνναβης, τα οποία εντοπίστηκαν και κατασχέθηκαν από τους αστυνομικούς κατά τον έλεγχο.
Σε βάρος τους σχηματίστηκε η προβλεπόμενη δικογραφία, ενώ η υπόθεση ακολουθεί τη νόμιμη διαδικασία.

Online χρήστες: 1,232

Αυτά που... παίζουν!