Με απόφαση του Δημάρχου Επιδαύρου την Τρίτη 19/01/ 2021 τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου, καθώς και οι παιδικοί σταθμοί θα λειτουργήσουν από τις 10.00 π.μ. έως τη λήξη του ωραρίου.
Τα λεωφορεία θα ξεκινήσουν δυο ώρες αργότερα από το προκαθορισμένο δρομολόγιο.

Διαβάστε ακόμα στο Argolida Planet





























