Make-a-wish-Greece: 2ο βραβείο καλύτερης φωτογραφίας πανελλαδικά για το 6ο Νηπιαγωγείο Ναυπλίου!

Μία πολύ όμορφη και αναπάντεχη έκπληξη σήμερα για το 6ο Νηπιαγωγείο Ναυπλίου!

Η Διεύθυνση του σχολείου παρΈλαβε το 2ο βραβείο καλύτερης φωτογραφίας πανελλαδικά, στον διαγωνισμό ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Make-a-wish-Greece (Κάνε-μια-ευχή Ελλάδος) για το σχολ. έτος 2019-2020.

Οι ψήφοι του κοινού ξεπέρασαν τις 2.900.

Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους συνέδραμαν στην προσπάθειά μας!

Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου
Ξυλά Βασιλική

Online χρήστες: 1,239

Αυτά που... παίζουν!